myownversion

Hej!
Håller just nu på att laga mat tills imorgon, tänkte att jag kan lägga in en sminkning jag gjorde samtidigt som den kopparfärgade.

har använt samma kopparfärgade skugga som på den förra sminkningen, men här i en annan kombination.






Två olika sminkningar, som ändå är ganska lika, dock får ögat olika form.

Vilken gillar ni bäst?
Måste förresten säga att mina ögonbryn inte är så olika, jag har bara lagt dem på olika sätt när jag sminkade!






Här är alla de skuggor jag använde, plus en brun som eyeliner
Publicerat: 2010-02-24 @ 20:42:57


3 kommentarer
Postat av: Stephanie

Båda var faktiskt supersnygga! Men jag tror jag gillade den vänstra på dig mest.. Men det var verkligen supersnygga färger och allting! :)

2010-02-24 - 22:49:59 |
Postat av: sara

Tack så mycket! :)

2010-02-28 - 18:03:52 | URL: http://sciio.blogg.se/
Postat av: W90

Grymt duktig du e skulle nog behöva hjälp me tips:P

2010-10-26 - 20:50:27 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0