paris mamories #245

Detta nyinköpta lack använde jag till min födelsedagsfest som hade cocktailtema. Lacket går i mörkt mörkt grönt, nästintill svart.  Tunn konsistens som är lätt att måla med, blir jämnt och fint om man bara orkar vänta tills det torkat ( vilket jag aldrig lyckats med).
Ett lager räcker, men jag tar alltid två för hållbarhetens skull, andra lagret blir mörkare och man ser inte det gröna lika tydligt.




Självklart så matchade jag smink och klänning till också, dock tog jag ingen bild på sminkningen... N i får nöja er med bilden nedan där en nöjd sara blir pussad av två hetingar ;)


Publicerat: 2010-02-02 @ 16:14:59


1 kommentarer
Postat av: 2I1N3A-iinaaa

Hej. Alicia hade liksom inte synts.. det hade kapats i mitten. fast ganska snyggt.. för hon är jue halva mammans å halva pappas? :D Gulligt.. :D

2010-02-04 - 18:33:13 | URL: http://iinaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0