söndag.

Har varit dålig uppdatering här, jag vet. Men i helgen har min kära syster hälsat på, Damirs mamma Adila är också här.
Jag har varit helt konsttig u huden, trasiga läppar torra ögonlock och så vidare, därför har jag inte velat sminka mig något.
Snart har alla mina nagelgrejor kommit, det enda som fattas är en uv lampa, synd att det är så dyrt, vill verkligen komma igång nu! Får se om jag kan köpa lampan denna månad eller om jag måste vänta ills nästa.
Mobilen hr lagt av, så jag måste köpa en ny, Frid har bitit på laddaren till min dator och det blev körförbud på bilen.. Jag har en del utgifter nu alltså :S

Det var allt jag hade att säga nu, dags att plugga!
Publicerat: 2010-02-28 @ 10:47:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0