Happyland

Bara jag som haft problem med att logga in på bloggen?
Nu gick det i alla fall, så tänkte visa er en sminkning jag gjorde igår, var inte direkt seriös, utan ville bara ha lite kul med färger, en glad sminkning blev det!



Dock tycker jag ögonbrynen blev läckra! Skulle lätt ha dem så tillsammans med en sotning på en fest med någor passande tema.



Nu ska det pluggas, har så sjukt mycket nu att jag inte vet hur jag ska hinna, tentorna kommer bara närmre och närmre..
Idag kommer lillebror och hälsar på, han ska stanna tills imorgon så vi ska äta pizza och gå på bio, Alvin och gänget. Har saknat honom, min lilla Poppe! Ska se om han kan hjälpa mig tvätta mina smink penslar sen också, det behövs verkligen!
Fick ju MAC penslar och ett set från Bobbi Brown av Damir när jag fyllde år, men har inte hunnit tvätta dem än..



Publicerat: 2010-02-16 @ 09:40:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0