vardagslyx..

Jag tycker det är viktigt att unna sig själv  lite vardagslyx då och då, men behöver inte göra det så komplicerat!
Igår tände jag en lavendelrökelse, lade en chokladmask och tog lite extra tid på mig i duschen. Varken särskilt tidskrävande eller dyrt!


Masken ska återfukta och dra ut orenheter, vilket passar mig perfekt nu då jag fått oren hy, men som ändå lätt blit torr så är års. Jag ska defenitivt köpa fler och göra detta till en vana!
För övrigt fick jag en hel korg med produkter att lyxa till det med av min syster när jag fyllde år, bland nnat en olja som är helt underbar! Kommer ett inlägg om det senare!

Publicerat: 2010-02-02 @ 12:46:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0