golden brown

Igår blev det utgång, ochj jag passade på att fota sminkningen för en gång skull. Längesedan jag visade en sminkning nu!



Jag hade inte jättemycket tid så körde på en ganska enkel brun guldig sminknig






High tech lighter platina - MUS, som primer
Khaki gold - MUS, på hela rörliga locket och en bit upp över globen
guldskugga - Lancome, att tona ut den andra skuggan med upp mot brynet
mörkbrun skugga - makeupcosmetics.se i ytterkanten av globlinjen och som eyeliner
glitter från MUS i ytterkanten av nedra fransraden
lösfransar - Ardell nr 105
Publicerat: 2010-01-10 @ 19:43:21


1 kommentarer
Postat av: madde

Det är nog typ såhär som jag vill ha min sminkning, eller iallafall de färgerna ^^



Tror inte att jag har ditt nr längre men vi kanske ska ta någon helg nu och titta lite på smink? En kompis (Isabell Capetillo) undrade om du hade tid för att fixa hennes hår och kanske även smink? (:

2010-01-13 - 19:50:19 | URL: http://madelinetrolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0