L8Nyberg

L8Nyberg finns en hel del riktigt grymma saker jag skulle vilja klicka hem! Har länge spanat på den vita kajalpennan som finns, men tänkte ta lite fler saker när jag ändå är på gång..


Kajalpennan ska vara jättebra, och kostar bara 59 kr!


Tre olika sortrs nithårband, 69 kr


legoring 45 kr.. tuff, men jag tror jag gör en själv ist!


ett halsband med en gubbe som gungar på kedjan!! Hur coolt är inte det!? 149 kr


Och så en av mina avsolute personliga favoriter, glasögon i senilsnöre, finns i silver och guld, 149 kr! Dessa ska jag ha! Kanske blir det gubben också..


så har jag ju blivit stormkär i gitarrörhängena! 59 kr kostar de, inte alls farligt!
Publicerat: 2010-01-13 @ 19:27:30


1 kommentarer
Postat av: Moa S

legoringen var dooope!

2010-01-14 - 21:26:34 | URL: http://xswalling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0