makeup cosmetics

Jag satt inne och tittade på makeupcosmetics.se och såg att de fått in två nya produkter som båda verkar väldigt intressanta.

Dels har de tagit fram en flytande mineralfoundation, vilket jag tycker är helt suveränt! Det är svåt att hitta flytande foundation som verkligen består av naturliga produkter.
Jag är väldigt sugen på att klicka hem denna, men ändå lite osäker. Jag är ju väldigt nöjd med den foundationen jag har idag ( från samma märke) eftersom den inte känns alls på huden. Jag kan tänka mig att man lätt får känslan av att vara smutsig med de flytande, ni som använder mineralsmink vet vad jag menar.

Hur som helst så kostar den 159 kr, färgerna ser ni på bilden!



Den andra saken jag genast blev nyfiken på är en hårborttagningsprodukt de har. Det ska tydligen massera bort hårväxten från roten- utan någon smärta och håret blir tunnare när det sedan växer ut.
Låter lite för bra för att vara sant! Dock undrar jag om det är bra för huden eller om den tar för mycket stryk.. Visserligen är det ju bra med peeling, men i måttliga mängder!
Dock tror jag att jag komer testa denna, för 139 kr (ordinarie pris 179) så kan det ju vara värt det.

Publicerat: 2010-01-28 @ 16:24:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0