ny förvaring!

Igår var jag på biltema och fick syn på denna braiga lilla förvaringsgrej. Passar perfekt till mitt smink! väskan jag har är super, men lite svårt att ha ordning på sakerna i den.



Liten plasthylla på hjul med tre utdragbara lådor, 150 eller 160 kostade den, kanon!



På den har jag ställt saker jag använder ofta, hårborste, kam pincett och mina penslar



I översta hyllan ligger prylar jag använder till vardagssminkningar; mineralfoundation, puder, rouge, mascara, concealer, shading skugga, highlighter ögonskuggr osv..



andra hyllan har jag alla mina små mineralskuggor och glitter



tredje hyllan finns flera rouge och skuggor, lösfransar och andra produkter jag inte använder lika ofta
Publicerat: 2010-01-26 @ 14:32:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0