resultatet av..

.. en orengjord pensel som jag använde när jag lade min ögonskugga i morses ska ni alldeles strax få se!
Jag hade testat några färger från min 120 palett (JA; jag fick den av älsk när jag fyllde år den 21:a!!), och sedan inte gjort rent penseln efter mig. Dagen efter var det glömt och jag skulle bara lägga lite av make up stores nectar innan vi åkte till stan. Blev inte riktigt som jg planerat då jag samtidigt som locket blev orange fick ett svart/ blå/grön streck i globlinjen!



Det är väl inte den snyggaste sminkningen jag gjort, men tycker det blev helt ok ändå!
Kanske skulle börja med att lägga olika färger på varje sida av penslarna så går det lite snabbare när man vill markera globen..





Och på tal om på 120 paletten.. Jag har inte hunnit testa den ordentligt ännu, men vet att vissa av er som läser också är sugna på den, så strax kommer en utförlig rapport!
Publicerat: 2010-01-25 @ 23:18:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0