abstinens

Jag är så otroligt sugen på att köpa massor av härlig inredning! Dock har jag inte gjort det av två anledningar, dels eftersom jag inte har några pengar att göra av med, dels eftersom jag tycker det verkar vettigas med att köpa inredning till efter flytten.
Jag älskar den romantiskt lantliga och slitna stilen, man känner sig verkligen tillfreds bland ljusa färger, spets och blommor!
Som jag skrivit tidigare hoppas jag på att hitta lite fynd i second hand butiker och loppisar. Upptäckte till min förtjusning att det finns flera olika loppisar i Jönköping! Det verar så roligt att fynda och hitta saker renovera och göra om, det bara kryper i mina fingrar!
Drog faktiskt med mig älskling till Myrornas idag, hittade några söta kakformar, men blev inget köp, inte riktigt säker på vad jag ska göra av dem..
Publicerat: 2010-07-13 @ 21:44:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0