barbienaglar!

Jag tycker i alla fall att naglarna jag gjorde skulle passa till en barbie! Rosa och vita blommor, riktigt sött. Tyvärr har jag inte riktigt fått kläm på dual formarna ännu, så det dröjde bara några dagar innan akrylen började släppa nere vid nagelroten. Ska öva lite på mitt övningsfinger och se om jag kan få det att fungera.

Här är bilder på de tre naglar som är kvar, ikväll åker de också, ser lite skumt ut med tre långa naglar och resten korta!


Jag tror släppen beror på att jag sätter formarna för långt ner kanske?



Naglarna är byggda med hjälp av rosa tippar, acryl och dekor från depend.
Publicerat: 2010-07-19 @ 16:38:51


3 kommentarer
Postat av: Lovisa

Såg din sko på Nelly.com! Nice!

2010-07-20 - 09:50:27 | URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: ann

Använder du primer?

Om du ej gör det så är nog det anledningen. Jag bygger själv naglar och har gjort på mig själv med dualforms några gånger. Blev super bra och har inte släppt något alls trots att jag haft dom i snart 2 veckor denna gång. Kolla på nagelgiganten, länken under. Billig primer penna för en liten peng, 35 kr. Ska användas enbart på den egna nageln och gör att materialet sitter bättre. Finns mycket väldigt bra på saker på den sidan och för väldigt bra priser. Svårslagen sida på nätet. Keep up the good work :)



http://nagelgiganten.se/primer-pen-ml-p-176.html

2010-09-04 - 11:27:19 |
Postat av: Sara

hmm, jag har en primer, men är mycket möjligt att jag inte använde den.. jag har just fått hem lite saker därifrån :)Men ska testa med primer och se, tack så mycket för tipset :)

2010-09-10 - 07:27:48 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0