bh storlek?

Jag tycker det är ganska svårt att veta vilken storlek man har på bh, så jag mätte och testade min storlek på twilfit. Självklart räcker det inte med mått för att se om en bh passar, varje gång man köper bh bör man testa den ordentligt innan. Trots att jag gör det är jag ofta missnöjd efter några dagar och har hittat något jag inte gillar med den. För mig, som inte har mycket till bröst direkt handlar det mest om att den ska vara bekväm och ge fin form. För andra är självklart stödet det viktigaste.
Hur som hellst, jag skrev alltså in mina mått för att se vilken storlek som är rätt för mig och rsultatet var ganska roligt.

Jag skrev först in att jag hade 71 cm under bysten och 83 runt om. Då var min storlek 70 B.
Sedan skrev jag samma mått under men ändrade till 82 runt om och då helt plötsligt har jag storlek 70 AA.

Finns inte A kupor längre eller vad? Mycket märkligt att en cm gör att man hoppas från AA till B? 

Publicerat: 2010-07-02 @ 03:31:49


1 kommentarer
Postat av: elionora

svar : hahah tack så mycket gumman det betyder <3

2010-07-02 - 20:26:00 | URL: http://elionorajukic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0