Det blev

tillslut ingen beställning från någon av de sidor jag visade igår. jag kommer garanteran inhandla en del från nagelgiganten när jag fått min lön, bland annat handstöd och massor av dekorationer!
Men nu har jah beställt vad jag behöver just nu. Eller, ja, guldiga nageltippar kanske jag inte har ett behöv av, men kunde inte låta bli!

Detta har jag beställt från: Jimbagirl. Det är en butik som har auktioner ute på tradera, från tradera kan man länka till deras butik där det finns ett betydligt större utbud än vad som ligger ute på auktion. Jag hittade äntligen nageltipparna jag letat efter till ett riktigt bra pris, hoppas bara att de är bra också..

American U- tips Dessa har ingen fästkant och har som ni ser ett djupt smile, ca 50 kr för ett paket på 100 tippar! De kommer dock i påse, sedan ska jag köpa askar att ha dem i så det blir lite mer ordning.


Vita                                      guldiga                                 naturliga

Penslar
Köpte 7 stycken för ca 200 kr



Striping
tape Svart för 29 kr, används till raka snygga linjer vid dekoration.



Nu väntar jag bara på att sakerna ska komma, sedan ska jag göra nagrar så det susar om det!
Publicerat: 2010-07-06 @ 11:39:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0