Flytt i sommar..

I augusti ska vi flytta till en annan lägenhet! Känns bra, den ligger i samma område som den vi har nu, men den är större, fräshare och har två toaletter! Dock är hyran högre, men det kan vi leva med. Ska bli så skönt att få en lägenhet i första hand och slippa oroa sig för om vi kommer kunna bo kvar eller inte, har varit lite krångel med den vi haft nu..
Jag ska äntligen få lägga ner lite mer pengar och tid på inredning, nu är det ju vår lägenhet och ingen annan som står skriven på den. Dock skulle jag gärna vilja tapetsera och måla om lite, även om det är fräsht passar det intre riktig.. Men man får ta det lite pö om pö antar jag.
Baren åker förmodligen på Lördag också, lyckades övertala min älskling till att sälja den tillslut :) Lite småsur är han, men jag tror det blir mycket bättre utan den, jag ska fixa en barhörna ändå, men på ett sätt som gör att vi kan utnyttja utrymmet bättre.

Nu ska jag vila n liten stund till efter andra natten jag jobbat i rad ( bara två kvar nu) och sedan åker jag med familjen på älgsafari!
Publicerat: 2010-07-01 @ 12:09:20


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0