Glädje

Herregud så många nya kategorier det ploppar upp här! haha, "Fyndat" är den senaste och det är just vad jag gjort nu! Blivit lite kär i gamla små prylar och de får man ofta tag på när man letar å loppisar! Jag och älsk var och fikade på krusagården, så passade på att ta en titt bland deras grejor. och vad hittade jag då?
Jo denna underbara.. sak! Är såå glad att den blev min!



Den ger ett jättemysigt sken!



Lite lagom råstig och mysig, vet egentligen inte vade den är till för. men gick ju alldeles utmärkt att stoppa ett stort blockljus i. Så vad fick vi betala för denna? 5 kr. defenitivt värt det. Förutom den blev det två ljusstakar, men dem visar jag inte nu!
Publicerat: 2010-07-20 @ 21:26:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0