grönt är skönt

den senaste tiden har jag gått omkring helt ofixad dygnet runt, så idag kände jag för att bryta det mönstret. Inte för att jag bryr mig om hur jag ser ut här hemma, men ibland är det kul att göra sig fin ändå!
Ögonbrynen fick sig en ordentlig putsning, jag blev jättenöjd. Mina ögonbryn är ganska smala och har fin form naturligt, så det blir lätt att jag har dem som de är. Det kan vara lite svårt att forma om den då jag inte vill ha dem för tunna.

Såhär sminkade jag mig idag, enkelt att göra och lite smink används, men ändå utmärkande! passar perfekt för lite stressiga dagar då man ändå vill se fixad ut!





Vet inte riktigt vad gög gör för min på bilden, försökte se söt ut, men misslyckades! haha orkar inte ta massor av bilder för att få en fin, så ni får nöja er med denna!



På läpparna har jag en ny färg som jag inte riktigt gillat förut, men nu tycker jag den blev kanon! Ska göra ett ordentligt inlägg om den senare.

Produktlista:
mineralfoundation light -makeupcosmetics
rouge -makeupcosmetics
mixing liquid - MUS
grön ögonskugga - 120 paletten
ögonbrynsskugga - lancome
läppstifs red wine- Cailyn



Publicerat: 2010-07-23 @ 11:50:50


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0