Lucky Lucky me!!!

Tror inte jag berättat om beställningen jag gjorde från Nelly på Marbel skorna? Vissa av dem har de sänkt till 89 kr (!!!!!!!) så jag beställde tre par. I vanliga fall brukar jag fundera lite och vänta med att beställa, men det priset kunde jag inte motstå! Tur var det, för när jag kollade in på hemsidan nyss var alla de par jag beställt redan slut!
Paketet ska jag hämta ut idag om jag hinner, är sååå nyfiken! Stod att de var lite små i stirleken, jag tog lite olika storlekar på dem! 38 och 39, så något par borde sitta som en smäck!

Ett par jag beställda var dessa, fast i svart ( de på bilden ska föreställa lila)


14 cm klack och 3,5 cm platå, kanske kommer Damir känna sig liten? haha, jag blir 184 cm i dem!
Publicerat: 2010-07-23 @ 16:11:55


1 kommentarer
Postat av: jossan

Hej, vilken storlek passade?

Om du har kvar 39- kan jag köpa dem då?

Min mejl:

[email protected]

2010-08-22 - 13:28:41 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0