mandelolja

Jag vet inte hur många gånger jag skrivit här hur viktigt det är att olja in sina naglar. Jag brukar köpa mandeloljan från depend, men det räcker inte så länge. Tittade runt lite på internet och hittade här en olja på 125 ml för ca 75 kr! Vääldigt billigt!
Mandeloljan är även bra för annan hudvård, så använd den som massageolja, smörj in dig i den eller ha den i hårtopparna. Dock lästa jag igår om någon som haft mandelolja i håret och inte alls varit nöjd. jag tycker det fungerar utmärkt!
Dock passar mandelolja bäst till de med ljusare hår och olivolja till dig med mörkt.



Kan fölr övrigt meddela att jag sitter här med en jätteond hals och hostar upp elaka slemklumpar. Usch!
Publicerat: 2010-07-23 @ 08:58:14


2 kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack! :) Jag använder formar ibland men oftast tippar eftersom jag tycker det är smidigare. Såg att du också bygger naglar, gör du med gelé eller akryl? ;)

2010-07-31 - 19:04:51 | URL: http://mimmiemilia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mandelolja finns att köpa på apoteket för ca. 40kr/st :)

2011-11-17 - 23:00:32 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0