nagelshopping

Hej!
Som jag skrev igår behöver jag en ny pensel för att kunna jobba med akrylen då jag gör nagelförlängningar. Jag har tittat runt på flera olika hemsidor och tänkte dela med mig lite om det råkar vara så att ni som läser är intresserade av att fixa naglar hemma.
Jag har självklart inte handlat från alla dessa, men läst och tittat, så lite koll har jag! Nedan följer en lista med hemsidor och vad jag vet om dem genom min efterforskning!

nailforyou - en sida med stort utbud, seciellt nageltipparna som finns där är svåra att hitta på andra ställen. Jag har några produkter därifrån och är mycket nöjd, det är bra kvalité på deras produkter. Dock är det ganska höga priser och de tar även mycket betalt för frakt och liknande, fick en smärre chock när jag kom till kassan och skulle batala 120 kr extra. Blev ingen beställning därifrån.

Maros Of Sweden - Jag har skrivit om dem innan, även om jag aldrig beställt. De har ett brett utbud, och har alltid flera produklter i dagens prisbomb. Bra priser, och de har bland annat läckra handstöd med leopard och tigermönster. Vet att jag skulle beställa därifrån en gång, men avstod då även de tog mycket betalt för frakt osv, men när jag tittade nu gick det endast på ca 40 kr för frakt och fakturering, köpte dock inget, men blir kanske en beställning senare..

Nagelgiganten - Tror de har de bästa priserna av sidorna jag kollat på hittils, om man köper lite mer. Otroligt bra storpackspriser, speciellt deras dekorationer tycker jag är billiga. Även handstöd ( kan tex jämföra med nailforyou där ett handstöd kostar ca 300, här får man handstöd OCH underlägg för ca 200, skillnad i kvalité kan jag inte uttala mig om). Dock måste du handla för minst 300 för att göra en order.De har ett berett utbud med bland annat blixz som blivit populärt.

Farsibella - Har ett bra utbud, bland annat en del nageltippar till tånaglar och en tilltalande hemsida. Jag har akryl därifrån som jag är nöjd med, dock är det inga jättebra priser, inte jättedyrt, men finns absolut billigare. Vad de tar för frakt osv vet jag inte.

Lillynails - Ett svenskt företag med ett lite mindre utbud än de andra, dock bra priser. Just nu kan du köpa 12 olika sorters strasstrenar i burkar för endast 60 kr! Jag stör mig dick på att det är dåliga bilder och beskrivning på deras nageltippar, detta är de dock inte ensamma om, även om jag glömt skriva det på vissa sidor

Nagelbolaget - En hemsida med stort utbud på nagelstämplar

Yournailerystore - hyfsat utbud till ganska bra priser

Nagelbutiken- Det står ett det är en hemsida för både proffs och privatpersoner. Tycker dock det är onödigt krångligt att handla då du måste ansöka om att få hanlda där och du kan inte se några priser innan du fått ansökan godkänd och loggat in. Dock ett stort utbud

Crea-Diem - Har även en del make up och dyrligt, har inget jättestort utbud, men de flesta hittar nog ändå vad de är ute efter. De har bra priser, men jag såg med en gång att det är många produkter som kommer direkt från Kina eller liknande, gå in på e.bay och hitta samma produkter för halva priset. De har dock vissa saker som jag inte sett på andra ställen, tex formar för att kunna göra egen nageldekoration i akryl.

Melba - En sida liknande den ovan, fast mindra utbud och betydligt dyrare.Produkterna går sopm sagt nästan alltid hitta på e-bay eller tradera för mycket bättre priser. De har dock en dek roliga kläder, men nagelprodukter och make up skulle jag inte vilja köpa därifrån, men blir nästan lurad av de priserna.

Bonvisage - Har inte mycket mer att säga än att det är onödigt dyrt..

Citynails - Verkade fört ha ett bra utbud, men när man sedan klickar på de olika produkterna finns det ofta inget där. Lite otydligt med priser och antal på vissa produkter.



nagelgrossisten - För dig som är utbildad och kan visa upp diplom. Stort utbud

Det var nog de sidor jag vet om just nu, har säkert glömt någon.. vet ni några bra hemsidor så kommentera gärna!








Publicerat: 2010-07-05 @ 17:15:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0