Om jag ändå var gravid...

Skulle jag ha anledning att köpa denna underbara barnvagn!



Hittade den på blocket i förrgår och har gått in och kikat varja dag sedan dess! Tänk er att måla den vit och fästa ett gammeldags paraply vid sidan så den lilla får skugga... Kanske inte världens bästa stötdämpning, men,men.. Nu är jag ju inte med barn, men är bra sugen på att köpa vagnen ändå! Så galen vågar jag dock inte vara, börja samla på sig barngrejor utan att ha minsta tanke på att skaffa barn är kanske dumt.. Får bara hoppas på att tillfälle dyker upp igen!

På blocket hittade jag även denna


Den skulle vara jättefin att rusta upp, måla vit och ha i en trädgårt som annorlunda sittplats och ett roligt ställe för barn att leka på!Nu har jag ju ingen trädgård heller, så det sket sig också..


Vad som däremot skulle kunna fungera i dagsläget är denna fina vagn



Hittade en nästan identisk på blocket för 250, där denna låg ute kostade den över 1000 kr.. Min tanke var att måla om, skriva en text på sidan och antingen få Chicco att vilja sova i den( Hur sött skulle det inte vara?) Eller att ha den som lite fnare och annorlunda förvaring till blommor!
Dock var den redan såld när jag hörde av mig till säljaren, attans!
Publicerat: 2010-07-14 @ 22:58:36


2 kommentarer
Postat av: sandra

den funkar ju kasst som barnvagn, köp den o ha blommor i vet ja :)

2010-07-18 - 22:51:43 | URL: http://sciio.blogg.se/
Postat av: IDA

Älskar sånt här lite äldre och specielt såna där barnvagnar. Så fina!

2010-07-21 - 18:31:19 | URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0