transparent gold

Lite nya naglar har jag lovat, vet egentligen inte om det är så bra att lägga material på mina naglarm efter förlängningen jag gjorde i Turkiet har de blivit skörare och tunnare än någonsin. Jag filade ner dem superkort och får hoppas på det bästa! Dock har min nagelpensel förstörts, efter en hel del svordomar så gav jag upp. EN nagel kan jag visa upp, för det fungerade helt enkelt inte utan en vettig pensel.

Före




väldigt slitna som ni ser.. :(

Efter




Måste säga att den är snyggare i verklighet än på bild, ser inte lika fake ut på riktigt. Jag tycker det är riktigt snyggt med transparenta nageltippar!

Nu får jag gå omkring med en lång, glittrig tumnagel tills jag fått tag på en nagelpensel! Ska kolla om jag hittar någon i stan imorgon (inte så troligt) annars beställer jag en.
Publicerat: 2010-07-04 @ 21:28:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0