Alanya?

Imorgon åker vi till Alanya, men vet inte om det kommer skita sig med tanke på flygstrejken? Som jag fattade det innan skulle den endast påverka regionala flygningar, men nu verkar det som om vi också kan drabbas av den.. :S
Älskling sitter i kö för att kolla upp det, hoppas verkligen det ordnar sig!

Igår skulle jag göra nagelförlängning på Sandra, ALLT gick verkligen åt helsike! Så jag blev sur och på kvällen gjorde jag på mig själv. Anvande formarna jag köpte och blev helt ok, måste träna lite för att få till det ordantligt, utan några luftbubblor och dyrligt, men sedan tror jag det blir perfekt!
Visar bilder lite senare idag :)
Publicerat: 2010-06-15 @ 19:08:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0