bal 2010- Madeline

Jag vet att uppdateringen har varit kass, men så är det när man har fullt upp! Bal har det varit och idag kommer bilder på en av tjejorna som jag sminkat och gjort naglar på! Madde blev sötare än sockar när allt var färdigt! Vi blev riktigt nöjda båda två efter all stress och slit, när klänningan kom på såg det så rätt och enhetligt ut!



Vi gjorde en förlängning med vita tippar och vit blomdekoration




Tyvärr fick vi så bråttom så jag hade inte tid att ta ordentliga bilder på sminkningen. Det blev en brun sotning med lite guld, till det ganska diskreta läppar, jag tror att ni ser någorlunda hur det ser ut på bilderna.



Fick till en riktigt fin lyster i ansiktet! Som ni ser framhävs blå ögon riktigt fint av brunt. ( och bruna ögon framhävs fint av lått föt er som inte räknade ut det ;)



En riktigt dålig och suddig bild, men här kan ni se att vi lagt in guld i sminkningen också.



Som en riktig chokladbakelse skrev hon över röda mattan! :) ha,ha Madde har tidigare varit blond, men jag måste säga att denna hårfärg var perfekt till henne


Det var söta Madeline det! Jag hoppas hon fick en underbar kväll, svårt att misslyckas med det kanske när man ser ut som en prinsessa?

Får jag tag på bättre bilder på sminkningen kanske de kommer upp senare. Jag får även förtydliga att det inte är jag som gjort den fina hårupsättningen.

Lämna gärna en kommentar! :)
Publicerat: 2010-06-07 @ 10:12:17


2 kommentarer
Postat av: ann

Fina naglar och smink :)

2010-09-04 - 11:29:15 |
Postat av: Sara

tack så jättemycket :)

2010-09-10 - 07:28:47 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0