dual system forms

Har hittat ett sätt att göra nagelförlängning utan att använda tippar och utan att behöva fila och dona så mycket. Det verkar verkligen superbra! Dual system forms ser ut som en genomskinlig lång lösnagel som du lägger akrylen i och sedan trycker fast på din egen nagel. Där härdas akrylen, sedan plockar du bort formen och filar till kanterna lite. Jag testade idag, fast med en vanlig lösnagel, och det gick riktigt smidig att lägga i akrylen, tunnt, jämnt och fint! Dock lossade den ju självklart inte från fingret sedan så fick klippa av dem och fila till lite.. blev ganska bra det med :)

Nu har jag beställt dual system forms, 75 kr med frakt på tradera (förlåt Steffi och älskling) Men jag fick faktiskt tillbaka pengar på skatten idag...

Jag hoppas verkligen att de fungerar så bra som de verkar, tror Sandra får bli min försökskanin, återkommer med resultat!

Publicerat: 2010-06-09 @ 22:15:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0