not gone yet!

Nope, vet att det varit kasst med uppdatering ( hmm, känns som om jag skrivit det förut? ) men jag har varit i Turkiet i en vecka och då ville jag helt enkelt inte sitta vid datorn. Nu har jag varit hemma i några dagar och jag har faktiskt inte haft lust alls att blogga.
Jag har någon sminkning att visa upp och ska snart fixa naglarna, så snart dyker det väl upp något :)
Jag gjorde faktiskt en nagelförlängning i Turkiet, jag tänkte att det var på tiden att låta någon som kan sin grej fixa mina naglar så kanske jag skulle lära mig ett och annat. Jag vet inte om det var så bra att göra det just i Turkiet, de behöver kanske inte ha utbildning för att fixa naglar där? Det såg i alla fall ut att vara en proffsig lokal, men när hon sedan tog fram sin utrustning sjönk mina förhoppningar. Hon måste ju ha fixat naglar på folk förut, men jag blev grymt besviken!

Hon filade ner min egen nagel riktigt hårt, den blev supertunn! Jag förstår inte varför det ska vara nödvändigt..
När hon sedan skulle fästa tipparna tog hon inte bort dammet från filningen innan hon fäste dem och storlekarna passade inte alls. Av någon anledning tog hon alldeles för små, så på flera av naglarna är det glipor på kanterna.
Så var det sedan dags för gelen, fylld av luftbubblor på varenda nagel, och dessutom sitter det ojämnt så en del naglar ser helt missformade ut....

Nej, de ryker så fort jag har tid, då blir det nya spännande naglar!
Publicerat: 2010-06-27 @ 05:17:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0