scones på g :)

God morgon! Blev väckt så vackert av Chicco på morgonen, han hoppas helt enkelt på mitt ansikte och börjar pussa mig tills jag går upp! haha tur att han inte väger mer än 3 kg, annars kan det bli jobbigt att ha honom där :)
Dåligt med bröd hemma, så har kört in scones i ugnen nu, mumma! dock har jag inte ost hemma, men scones är gott med bara smör också.
Hörde på nyheterna om en ny lag från migrationsverket att asylsökande inte ska behöva ha arbetstillstånd för att få arbeta, utan får börja jobba från första dagen de kommer till Sverige. Superbra tycker jag!
Det är självklart att det går lättare att lära sig svenska när man umgås med svenskar, därmed är det inte sagt att det är så många som får möjligheten att arbeta.
Publicerat: 2010-06-09 @ 08:50:15


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0