årets balspecial!

Idag är det så soligt och härligt väder, vilket självklart för tankarna till sommaren, sol, bad och BAL!
Därför tycker jag det är passande att just idag köra igång premiären av årets balspecial! Blir betydligt mer än förra året, så glöm inte titta in allihop, speciellt ni som ska på balen i år.
Har ni egna tips och ideér så lämna gärna en kommentar!

Så, då kör jag igång! Jag tänkte börja med håruppsättningar, något av det roligaste!
Här kommer massor av frisyrer jag tror och hoppas på att få se på balen 2010:



Denna välkända frisyr har ni säker sett innan! En ganska enkel men elegant uppsättning med naturliga färger, sparsamt dekorerad med naturliga lockar som faller lite ur själva uppsättningen. Helt underbar!



Denna i samma stil, men ännu mindre stylad, matchad med en väldigt naturlig make up, precis som på bilden blir det supersnyggt att satsa på smycken!



Jag gillar verkligen denna, med mycket textur, fallet i luggen och de snoddade slingorna, passar perfekt till hennes fina hårfärg! Uppsättningen är verkligen lagom slarvig, ett par nålar med pärlor på eller en vit blomma skulle också passa fint till



Att dekorera med blommor är jättefint! Dessa små vita passar så bra ihop med de lite slarvigare naturliga uppsättningarna. Som ni kanske ser är det även vita dekorationsblommor av (plast?), supersnygga, undrar verkligen vart man kan hitta dem!



Jag avslutar med min absoluta favorit, en helt underbar en! Dock vet jag inte om jag skulle ha den på balen, kanske hellre till ett bröllop utomhus..
I vilket fall är det en jättevacker ljuvlig uppsättning, som man ju kan göra andra varianter på; sätt även upp håret som hänger, eller släpp ner lite ytterligare så att endast överhåret är uppsatt.


Det var balspecialen för idag, hoppas ni uppskattar den, för det kommer fler!

Som en liten sammanfattning, jag tror alltså att det blir fler uppsättningar i år, att det långa lockiga håret som vi sett så länge minskar i popularitet. Dessa frisyrer ligger dessutom i tiden då vårmodet kommer bestå av mycket naturligt självfall där den stylade looken försvinner.
Publicerat: 2010-03-05 @ 15:19:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0