fråga

För ganska länge sedan fick jag denna fråga, men den är ju fortfarande aktuell, så kan lika gärna lägga upp den;
"Vad kostar det att bli sminkad/ få frisyr gjord av dig?"

Det beror på, det är inte så ofta jag sminkar och gör hår, utan det är kring balen det brukar bli aktuellt. Till balen tar det naturligtvis längre tid att sminka och göra uppsättningar än till vanliga sminkningar, därför tar jag mer betalt. 150-300 är ungefär vad en sminkning kostar, då får man själv stå för tex lösögonfransar. Håruppsättningar är svårt att sätta ett generellt pris på, de tar så olika lång tid att göra! Vare sig du vill ha sminkning eller frisyr djord så testar vi det innan den aktuella dagen så att du känner dig nöjd och säker innan.

Vill du få hjälp med make up och hår till tex en vanlig skolavslutning är det ett helt annat pris, dock beroende på vad du ska ha för frisyr.
Är du intresserad av att få hjälp kan du maila mig: [email protected]
Publicerat: 2010-03-06 @ 08:04:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0