framtiden...

Framtiden innebär många saker. För ett tag sedan skulle jag med få ord beskriva mina känslor inför framtiden som osäker, opåverkbar, något jag räds över som jag måste in i, fast med en gnutta hopp och lite ljus.
Det är helt fel.
Jag har min framtid i mina händer och den ser ljus ut, väldigt ljus. Den kanske inte blir som jag tänkt i dagsläget, den är fortfarande väldigt osäker, men det är jag som sitter vid rodret. Vad som bäst beskriver mina känslor för framtiden just nu är förväntan.



Min framtid är som en soluppgång; den kommer vara vacker, ljus, fylld av glädje, min sol kommer då och då skymmas och någon gång kommer den säkerligen gå ner.
Det man lånat måste man en gång lämna tillbaka, vårda livet ömt medan du har det kvar...
Publicerat: 2010-03-09 @ 13:39:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0