Har det gått för långt nu?

Jag tänker på naglar jag vet inte hur ånga gånger om dagen, jag pratar om det, jag kollar på film om det, jag drömmer om det. Och jag har inte ens fått hem mina nagelgrejor än!
Stackars älskling fick ligga i sängen igårkväll och planera med mig hur de första naglarna jag gör på mig ska se ut.
Jag har planerat hur jag ska göra i början, Självklart kommer jag vilja fixa naglar så fort jag får hem uv lampan, men det kommer ta ett antal timmar för mig, så har bestämt mig för att jag bara får göra på övningsfingret.
Sedan får jag se till att plugga ordentligt så att jag kan rensa huvudet dagen innan tentan och fixa mina egna naglar!
Ha,ha vad besviken jag kommer bli om det visar sig att jag är dålig på att göra förlängningar!

Jag förstår att det är träning som gäller och utan utbildning kan mycket gå fel. Jag får nog drömma om vackra naglar i alla olika sorters form och färg ett tag till...








Alla bilder kommer från nagelbloggen.
Publicerat: 2010-03-03 @ 08:04:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0