naglar!!

Idag kom mina nagelgrejor, och till min glada överraskning fungerade det jättebra att öva utan uv lampa!
Så nu har jag gjort snart fyra stycken, börjar komma på tekniken nu :) Är en klar förbättring från den första jag gjorde, de två senaste ( har sammanlagt gjort fyra) skulle jag lätt gå omkring i utan att skämmas!
Gud vad kul det är!
Längtar verkligen tills lampan kommer så jag kan göra riktigt naglar! Nej, nu ska jag göra färdigt den sista, sedan läsa klart mitt rättsfall och imorgon ska jag vara uppe med tuppen för att plugga! Förhoppningsvis slänger jag in bilder på naglarna jag gjorde så får ni bedömma hur bra/illa det är!
Publicerat: 2010-03-03 @ 20:57:50


1 kommentarer
Postat av: Karin

Hej där..:) Jag förmodar att du bygger utan utbildning. Nej man behöver ingen lampa till akryl...kram

2010-03-04 - 23:25:41 | URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0