nya naglar!!

Efter fyra dagar uten ett end inlägg tycker jag att det nu är dags för lite bloggande. Jag har tagit det lugnt med pluggande idag, köpt en sele till Chicco så ha slipper ha halsband och lagat mat, myst lite med älsk.
Passade även på att testa bygga naglar med akryl på mig själv för första gången!
Batteriet på kamerat är slut, så tog bild med datorn, som ni vet är den kass. Förhoppningsvis får ni bättre ilder imorgon!

Innan, riktigt korta naglar..



Efter, förlängning med till och akryl, lilaglittrig manikyrrand





Jag är nöjd, men det kan självklart bli bättre! Lite svårt att göra på sig själv bara, är inte bra med vänsterhanden.. ska bli intressant att se hur länge det håller!
Publicerat: 2010-03-18 @ 21:38:43


1 kommentarer
Postat av: Karin

Hej där...Det går inte tyvärr.. MEN jag tycker att du ska höra med din läkare. Vi hade en tjej in till oss som skulle få hjälp med nån fejknagel på kirurgiskt vis. kram

2010-03-19 - 14:54:07 | URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0