oliva by ccs

Jag har länge haft svårt att hitta återfuktande krämer till mitt ansikte, jag vill heller inte lägga ut en hel förmögenhet på det. Jag förstår inte varför man inte tillverkar små provförpackningar som går att köpa? Det är så ledsamt att köpa en kräm som sedan inte passar, då står man där med massor av olika krämer som får gå rakt i soptunnan ändå.
Nu har jag dock under några månader använt produkter från oliva by ccs, de kostar inte så mycket, men jag är jättenöjd!



Detta är de två produkter jag använder till mitt ansikte, jag har även en hudkräm. Just nu använder jag som ni ser ingen dagkräm, utan jag har nattkrämen på dagarna också eftersom man blir så torr på vintern och nattkrämen är något fetare.
hemsidan hittade jag inte dessa produkter eftersom de har gjort oliva serien ekologisk, det är alltså samma produkter men med ekologiskt innehåll, jättebra! Deras ekologiska ögonkräm kostar 75 kr, nattkrämen 109, likaså dagkrämen.
I samma serie har de även rengörande mousse, ansiktsvatten, tvål osv.

Vad jag gillar med mina krämer är naturligtvis att de fungerar! De är milda och åtminstånde in hud suger åt sig dem snabbt, de fungerar bra under smink och det är lagom storlek på dem. Även priset är helt ok eftersom de fungerar så pass bra. Det jag inte riktigt tycker om är att nattkrämen är i en burk, jag hade hellre velat ha en i pumpflaska, som ögonkrämen för att minska bakterierna. Dock använder jag inte fingrarna, utan jag plocker upp krämen med en ren tops.
Nu när jag tittade på den nya ekologiska serien ser jag dock att man gjort pumpflaskor till alla krämer, kommer garanterat köpa dem när dessa tagit slut!
Är ni ute efter att köpa dessa ska ni titta in på öb innan ni går till apoteket eller köper på hemsidan, där köpte jag mina, samma produkter men mycket billigare!



Den nya ekologiska oliva serien, fina färger, jag vill ha allt!!!!
Publicerat: 2010-03-06 @ 07:56:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0