perspektiv

Sitter i skolan, jag och kära Maja har precis börjat med vårt PM som ska vara inne på Onsdag, bra där!
Har dock en känsla av att det kommer bli bra, jag känner mig supertaggad till att plugga och börja bli duktig i övrigt.
Saker och ting ordnar sig, ibland behöver man ta ett steg ifrån sig själv, det blir så mycket lättare att inse saker då.
Jag mår dåligt för att jag inte tränar. Inte för att jag vill gå ner i vikt eller något, utan träning gör att jag mår bra, ingen träning gör att jag mår dåligt. Dock har det inte blivit någon träning ändå, jag tycker inte om att gymma, jag har inte råd att rida, jag har inte tid.... Ursäkter, bortförklaringar och förstoring av problem.
Kunde jag så skulle jag börja rida igen, det går inte just nu helt enkelt. Men jag måste inte börja träna på gym, börja på pass, betala pengar och så vidare för att röra på mig och må lite bättre.
Jag kan ta på mig skor, jacka och vantar och gå ut, 30 min morgon och 30 min kväll. Där var problemet löst. Svårare än så är det inte...
Publicerat: 2010-03-04 @ 12:31:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0