plastburk från H&M

Hej! Tänkte tipsa er som jättebra små plastburkar från H&M. Jag använder dem för att blanda egna akrylfärger, men de fungerar fint till andra saker! Häll över krämer, gör pulver av ditt trasiga solpuder och rouge eller bara förvara små saker som lätt kommer bort, örhängen och så vidare.
Det är två burkar i en, som siter ihop locket på den ena burken utgörs av botten på den andra, du får alltså skruva bort hela översta burken för att öppna den nedre.
Tror de kostar 20 kr, har även för mig att jag sett mindre varianter, men när jag letade sist kunde jag inte hitta dem. Synd, för dessa är egentigen lite för stora för att förvara små mängder akryl i.

Publicerat: 2010-03-22 @ 13:26:41


1 kommentarer
Postat av: Anonym

fynda fynda!!



mineralsmink /kläder / skor / smycken



http://shoppingzenter.blogg.se/

2010-03-24 - 20:11:17 | URL: http://shoppingzenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0