Sommartid!

God morgon på er! Alla har väl kommit ihåg att ställa om klockan tll sommartid? Den ska alltså vridas FRAM en timme. Förr hade jag svårt att komma ihåg om den skulle vridas fram eller tillbaka, men fick lära mig ett knep för att ha koll på det. På sommaren ställer man fram sina utemöbler, och på vintern ställer man tillbaka dem, klockan fungerar likadant!
Jag är i Eksjö nu, hos Damirs mamma, var längesedan vi träffade människorna här, så har varit trevligt, men idag måste vi hem igen. Jag kanske kan göra ett bättre inlägg då, har ju iga bilder eller något på denna datorn.

Ja, det var väl allt jag hade för denna gång! Ha det fint :)
Publicerat: 2010-03-28 @ 09:40:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0