vill ha..

En mysigare blogg! Designen på bloggen nu är ok, men jag vill ha en mysig design, ljus gammeldags med spets och blommor ni vet?
Funderar på att starta en helt ny blogg, vet inte om denna passar mig så bra egentligen. Fast vet inte, tycker inte om att kännamig så ytlig, fast vad ska jag annars blogga om? Jag har många andra sidor än de jag visar i min blogg, men jag kan ju inte visa upp allt, och jag har inte tid med så mycket annat. Make up handlar för mig inte endast om att förbättra sitt yttre, för mig är det konst, jag visar upp min kreativa sida. Vilket jag gärna gör på andra sätt än genom smink hår och naglar. Jag om att sy, pyssla, måla och så vidare, men jag har helt enkelt inte tid. Så kanske är det meningslöst att starta en ny blogg?
Publicerat: 2010-03-02 @ 20:09:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0