dags att krypa till kojs?

Vet att det är Lördag. Och att klockan bara är tio, men sitter man själv hemma och ska plugga finns det helt enkelt inte så mycket energi..
Imorgon ska jag upp halv sju, ut och promenera sedan dra in till skolan och pluggapluggaplugga..
Kanske en sväng in i någon affär också, funderar på att köpa en supernagelfil och fila bort all acryl på mina naglar så jag kan lägga ny, börjar tröttna på de jag har nu..



Blev jättenöjd med dem, men som sagt, tröttnar fort. De har hållt riktigt bra, kul att jag gör framsteg! Inte spruckit någonstans, utan anledningen till att de ser lite halvdana ut nu är för att de helt enkelt behöver fyllas på, min egna nagel växer. Dock har jag varit jätteslarvig med att olja, så det måste betyde att jag gjort ett ganska bra jobb när de håller ändå?

Är för övrigt jättesugen på att skaffa ett konad nailstamping kit, någon som testat dessa? De verkar jätteroliga och smidiga, men lite i dyraste laget, å andra sidan sparar man ju på dem i längden eftersom man kan använda dem flera gånger, dekorationer som stickers osv använder man ju bara en gång.
Publicerat: 2010-05-08 @ 22:09:57


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0