dermosil body peeling

En favorit i duschen är kroppspeelingen från dermosil.
Den beskrivs som mild men effektiv, innehåller naturliga mandelskal och eteriska oljor. Den tvättar skonsamt bort döda hudceller och skall användas 1-2 gånger i veckan.



jag tycker att det är en lagom mängd korn i den, ofta tycker jag att peelingar tar för lite. Dock brukar jag använda den ihop med en hård borste, så då river det ganska ordentligt, blir helt röd efteråt, detta är dock inte något jag gör flera gånger i veckan!
Som sagt en effektiv peeling, dock skulle det vara trevligt om den hade en trevligare doft. Den luktar inte illa alls, utan sådär rent och anonymt om man kan baskriva det så. Jag hade gärna haft en söt doft. Dock är det ju en produkt som ska ta hand om din hud och innehålla så lite onaturligt som möjligt, så kanske hör söta dofter inte hemma där.

dermoshop kan du köpa kosttillskott, make up, hår och hudvårdsprudokter av olika slag till bra priser, där hittar du även dermosil som har släppt en designkollektion. På sidan hittar du bland annat mineralmake up från märket Devote, en foundation kostar endast 97 kr och den har fått Finlands astma och allergiförbunds symbol, defenitivt värd att testa!


Hudcreme, tvål och handsoap från dermosils designkollektion
Publicerat: 2010-05-11 @ 10:01:06


1 kommentarer
Postat av: Sandra

droppa i lite Yalang Yalang så doftar den sött! :)

2010-05-14 - 16:58:56 | URL: http://arentjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0