En vacker dag..

Jag började dagen med en otroligt härlig promenad, vädret är så underbart! Sedan kom jag hem och kikadei bloggen, en enkel kommentar som värmde:

Vem blir inte glad av att få höra det?! Jag blir glad för alla kommetarer jag får, men att höra detta från någon man inte känner blir förstås lite extra.
Så till er som läser min blogg; NI ÄR VACKRA VÄRDEFULLA OCH UNDERBARA! Hoppas jag också lyckas sprida lite glädje.. :)



Det ska likna en pussmun, jag har inte riktigt fått in den posen ;)
kanske inte syns här, men idag har jag lagt en gansla naturlig make, men med naturligt markerade läppar och har försökt jobba fram superlyster i huden! Kanske visar jag mer ikväll, beror på hur mycket jag får gjort nu när jag ska plugga...

Ha det underbart!
Publicerat: 2010-05-06 @ 12:17:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0