klädbyte

För ett tag sedan fick jag en kommentar här på bloggen om att jag borde bli medlem i klädbyte. Det är alltså en hemsida som man kan registrera sig på, skapa en egen garderob med kläder man tröttnat på och sedan byta med andra personer.
Jag trodde ärligt talat inte att det skulle fungera så bra, men nu har jag haft min garderob där ett tag och jag är jättenöjd!
Många av kläderna som finns där är helt nya, och det är jättekul att få kläder hem i lådan utan att man har betalat något för det!
Allt är gratis, det enda du behöver betala är frakten för de saker du skickar.

Genom att gå med i klädbyte får du alltså:

Kläder eller andra saker gratis
Du blir av med saker du tröttnat på som bara ligger och samlar damm
Du gör något för miljön utan att ansränga dig alls

DET ÄR KUL!




Så rensa ur dina garderober och registrera dig du med :)

Publicerat: 2010-05-08 @ 11:29:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0