Lost

Här kommer äntligen en sminkning!
Inget märkvärdigt dock, utan jag hade den i skolan igår, men det är i alla fall något utäver foundation och rouge som jag annars har!



Foundation och rouge från makeupcosmetics, concealer från MUS och bara cerat på läpparna



Nyplockade ögonbryn! Ändrade formen lite, blev riktigt nöjd :)



Jag hade brådis och anväde ingen primer till skuggan, senare på dagen lade jag även primer, färgen kom fram mycket finare då, men det får jag visa en annan dag.
Skuggan heter Lost och kommer från makeupcosmetics. Den syns jättedåligt på bilden, men den skimrar vackert i lila och blått, det ser nästan ut som om jag lagt flera skuggor, verkligen kanonfin!
En ordentlig eyeliner på det (använder en från H&M) och över eyelinern en blå glittrig eyeliner, även den från H&M.
Mascaran är ny, från Isadora, ska recensera den i övermorgon.





dags att plugga!
Ha det fint!

Publicerat: 2010-05-05 @ 07:43:05


2 kommentarer
Postat av: hanna

du är SÅ vacker :)

2010-05-06 - 08:42:55 | URL: http://missmarkstrom.blogg.se/
Postat av: sara

Tack så jättemycket, det värmde att höra!

2010-05-06 - 20:20:55 | URL: http://sciio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0