mina nya naglar


FÖRE


Här har jag kortat ner naglarna från förra förlängningen och filat bort i princip all gammal akryl, tyvärr fick jag inte bort precis allt (har så dåliga filar), vilket påverkade slutresultatet lite

EFTER



En naturlig akryl med lite extra skimmer i (blandat själv) har lagts över hela nageln. Sedan ett par enkla vita blomdekorationer med stenar i här och var


Jag tycker faktiskt att det blev riktigt bra, ett stilrent och fint alternativ tilll vanlig fransk manikyr




tyvärr fick jag dem inte så bra på bilderna.. De vita blomorna tänkte jag först bygga in i acrylen, men eftersom jag egentligen inte har tid att sitta och fixa med naglar nu så lade jag bara ett topcoat över. Vilket var dumt, för bladen sätter sig inte riktigt ordentligt, får fixa det med lite nagellim.

Det känns skönt att ha lite kortare naglar nu, de förra var på gränsen till för långa, går betydligt enklare att manövrera tangentbordet nu!

Jag blev nöjd, vad nycker ni?

Publicerat: 2010-05-10 @ 20:42:07


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0