PMS kärring

Idag kom min vita kajal, men jag är inte glad för det. Detta har varit en kass dag, har sån sjuk PMS. Jag brukar inte känna av sånt, men idag är jag trött, irriterad, ont i magen och är så hormonstinn så det är inte klokt.
Jag har inte pluggat något, hela dagen har jag bara gjort ingenting. Då känns allt ännu värre..

Jag har suttit och svurit åt människor, hånskrattat åt folk som blev blöta ute i regnet när jag satt i bilen, när det var min tur att gå i regnet var det inte lika kul, orden jag använde var väl inte de vackraste.. ( om det är gud som styr över vädret ska jag knulla honom så hans anus går sönder) var vad jag rablade om och om igen, nej, det är inte likt mig att säga eller tänka så. Förlåt gud..
När jag kom hem från skolan vid halv två ( jag orkade inte vara kvar där) sov jag i två timmar, sedan tog jag bilen till Willys ( tar 3 min att gå) köpte massor av godis som jag egentligen inte ville ha, tryckte i mig allt medan jag satt framför datorn och svor åt folk. Ett par gråtskvättar här och där på det och så förstår ni hur min dag har varit.
Jag känner mig så oerhört töntig, men vad gör man?

Imorgon hoppas jag på en bättre dag, för jag måste verkligen plugga dygnen runt för att klara denna tentan, har varit alldeles för slapp nu! :(
Publicerat: 2010-05-12 @ 21:54:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0