Tan thru bikini

Ni har säkert inte missat att man nu kan köpa badkläder som släpper igenom solens strålar så att man fär en jämn bränna över hela kroppen.
jag blev superglad när jag fick nys om detta och gick genast in på hemsidan som aftonbladet angav då de publicerade artikeln om badkläderna. Lite besviken dock, både över priset och de ganska fula plaggen som fanns att välja på. Efter det har jag kikat runt lite, och det finns massor av andra som säljer dessa bikinis, en av de bättre sidorna jag hittade är brazilian-bikinis, så jag funderar på att beställa därifrån, dock är det fortfarande aningens dyrt för min smak med ca 6090 för en bikini, men kanske är det värt det?
Vad tycker ni?


Publicerat: 2010-05-10 @ 16:07:05


1 kommentarer
Postat av: www.b-brown.se

Hej,

Materialet finns redan nu för första gången i Sverige.



Mer information om våra bikini, baddräkter och tillbehör att köpa finns på vår webshopp:



www.b-brown.se



"Gilla" gärna oss också på facebook:

http://www.facebook.com/bbrown.se



Hjärtligt välkommna

2011-11-01 - 17:41:07 | URL: http://www.b-brown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0