Tenta avklarad- nu ledighet!

nästan. Jag skippar dock tentafirandet med att jobba natten, pengar tackar man aldrig nej till! Har även lovat att jobba från 8 på morgonen till 10 på kvällen söndag... Måste säga att jag ångrar mig en aning, men,men

Som sagt, har skrivit min sista tenta för denna gång, ingen aning om hur det gick, men vore skönt att inte dra på sig ännu en omtenta, i sommar blir det både jobb och plugg :( Men börjar faktiskt tycka skolan är kul, har varit tveksam till om det är rätt för mig men nu är jag säker!

Ni kan lita på att bloggen kommer uppdateras bättre nu igen, snart är det även dags att omvandla två små flickor till prinsessor, balen nämar sig! :) Det ska bli jättekul!

Idag var jag inne på Make up Store, en mixing liquid och en blending brush fick följa med hem. Hoppas de är bra för 350 kr gick det på, lite snål är jag ju..

Nu ska jag ut en sväng med Chicco, see you later!
Publicerat: 2010-05-28 @ 19:53:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0