todays make

Rubriken stämmer inte så bra dock, jag började med inlägget igår, men så fick jag bråttom och hann inte färdigt, så gårdagens sminkning är detta!

Jag ville fixa iordning mig lite extra med något som syntes, men jag hade inte gott om tid vilket resuterade i att det fick bli ordentligt synliga läppar med kraftig eyeliner.


En brun skugga i globen och vit som highlighter under ögonbrynet, samt eyeliner och mascara


Läppstiftet är från max factor tror jag, jag har visat upp det tidigare

Tyvärr var det någon konstig inställning på kameran, därför det är så suddiga och dåliga bilder, färgerna kommer verkligen inte fram, Synd eftersom jag testade en ny skugga från 120 paletten, blev verkligen en favorit!
Ska visa den igen, med rätt inställning på!

Nu är det dags för mig att börja plugga, men vi ses ikväll!

Publicerat: 2010-05-12 @ 11:36:22


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0