body pump

Var och testade på body-pump för första gången idag, var kul!
Körde med väldigt lätta vikter eftersom jag aldrig gjort det innan, så jag fick mest upp värmen en del. Kändes dock lite under själva passet eftersom man gjorde så många reps vilket jag inte är van vid.
Hade även lite problem med övningarna eftersom det byggde mycket på grenarna i styrkelyft vilket jag ju faktiskt tränat lite. Det var bara det att man gjorde dem på helt olika sätt, marklyften gick bara halvvägs, vid knäböj stod man ganska framåtlutad med ryggen vilket var väldigt ovant. När jag gjort böj inom styrkelyft får man passa sig för att luta framåt så det inte blir framåtvikt.

Men absolut kul, lägger på lite mer vikt nästa gång, tror verkligen jag kommer få ut mycket av de passen, dock närmar sig tentaperioden så det blir nog inte särskilt mycket tränande framöver :(

Måste även skaffa bättre träningsskor, mina är bra att jogga i, men till denna typ av träning är de hemska..
Publicerat: 2010-11-28 @ 21:29:25


6 kommentarer
Postat av: Sara - Lackat

sv: jag gav ca 170 kr för min fil :)

2010-11-29 - 17:49:58 | URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: Sara - Lackat

sv: nope, ingen rea. sjukt billigt i USA, beställer allt därifrån :)

2010-11-29 - 18:17:48 | URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: Sara - Lackat

sv: jag beställer inte alltid från myglitternails, de mesta beställer jag från transdesign.com, akrylglitter beställer jag från myglitternails. Frakten varierar, men du har väl hört om boxarna på transdesign? Billigt! Har bara åkt på tull 2 gånger av typ 30 beställningar, så de är inte så ofta man hamnar i tullen :)

2010-11-29 - 18:41:54 | URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: Sara - Lackat

sv: shit, in och beställ nu!! :D fraktsätten på transdesign är lite annorlunda. Du kan välja en box som kostar 20 dollar, i den rymmer du 9 fullstora nagellack. (men man kan fylla den med filar och sånt också, inte för stora saker bara). Skriv i kommentarsboxen att du vill ha de skickat i en small flat rate box och om de inte går så vill du att dom ska kontakta dig innan så du kan välja bort nån sak osv :) Svin bra sida och sååååå billiga saker! :D China glaze för typ 2,99 dollar! :O Sjukt!



Och nej, jag har ej gjort min egen design :)

2010-11-29 - 19:40:56 | URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: Sara - Lackat

sv: haha säg till om du har några funderingar kring sidan så hjälper jag gärna! :D

2010-11-29 - 19:52:52 | URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: * K Y S S A R

Thanks, kul att höra även om jag inte är särskillt nöjd överhuvudtaget haha. Mitt träningsfinger har en nagel, så jag bygger direkt på den. Nackdelen med den är att man inte riktigt kan stoppa formen under den så att det blir bra, för när man tar av den så bryter man alltid av akrylen på nagelbädden där för man lyckas få akryl över (som man ska) och UNDER nageln (som man INTE ska).. Beställde från nagelgiganten tror jag :)

2010-12-03 - 20:17:42 | URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0