crosstrainer

Är precis hemkommen från Golds! Körde i nästan 30 min intervall på crosstrainern, var skönt att få igång kroppen lite är jag känner mig så stel och klumpig, träningsvärken sedan i söndags känns faktiskt mycket bättre nu. Körde även lite rygg och biceps, det skadar väl aldrig ;)
Var jätteskönt, är verkligen glad att jag äntligen tagit tag i träningen även om jag inte kör stenhårt och superofta börjar det redan göra skillnad, inte fysiskt med psykiskt. Och det var ju faktiskt det jag var ute efter!

Skaffade även en bricka så jag kan komma in tider även då det inte finns personal där, så nu kan jag vara där tidiga mornar och sena kvällar!
Publicerat: 2010-11-23 @ 21:11:45


1 kommentarer
Postat av: Sandra

braaa jobbat sys!

2010-11-23 - 21:56:54 | URL: http://arentjes.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0